dinsdag 8 april 2008

Andel Uit

Het is mooi geweest; een half jaar schrijven over het verleden, het heden en de toekomst van ons mooie dorp. Maar wij gaan verhuizen, op zoek naar iets nieuws. Tijd om te gaan, zou Vitalis ons hebben ingefluisterd.
We hadden nog graag geschreven over de opening van het Thomashuis, de supermarkt en de kinderboerderij. En over de vooruitgang: de nieuwbouw, renovaties/ herbouw en ook het nieuwe strandje, maar ook over het afschuwwekkende windmolenpark en het megasportcomplex. En natuurlijk ‘Trots op Andel’ zijn geweest bij de viering van het AFC jubileum en hun Aelse dag, de wandelvierdaagse van Sparta’30, de twee feestweken van OV-juliana, de uitreiking van de Romboutsprijs, de fancy fair van de Zaaier, de bevindingen van Jos de Kloe over het Hof, et cetera.
Maar wij moeten weer verder, kom Capi!
Groeten.

12 opmerkingen:

Remco zei

Zonde, ik las de blogs altijd met veel genoegen en interesse. In ieder geval succes verder!

Unknown zei

Jammer , ik had deze weblog net ontdekt en las met genoegen over mijn oude woonplaats.
Maar sucses met de verdere dingen

Anoniem zei

Jammer, met heel veel plezier de weblog gelezen. Je verhuisbericht wil ik heel graag ontvangen.

Anoniem zei

Ook ik vind het heel jammer dat dit weblog stopt. Met veel plezier heb ik de berichten steeds gelezen, iedere dag keek ik even of er weer nieuws was.

Anoniem zei

Dat is echt jammer, maar in ieder geval bedankt voor alle nieuwtjes en weetjes en tips.

Anoniem zei

Wat nu?! Dit kan echt niet!!!! Jammer, jammer, jammer. Begrijpen doe ik het wel hoor. Toch bedankt voor de weetjes; laten jullie de site nog wel in de lucht?/ denk dat een hoop mensen hier op uitkomen als ze informatie over Andel zoeken op het Net. Enne Vitalis? Over welke wijsgeer hebben we het dan?

Anoniem zei

Dit kan echt niet. Eerst Barend en nu de Dorpsbewoners. Volgens mij was er best wel belangstelling voor jullie weblog maar de Aelsen laten nooit merken dat ze laaiend enthousiast zijn. Ik heb eens horen zeggen: "ze staan te juichen met de handen in hun zakken".
Nemen jullie alle info, foto's e.d. die betrekking hebben op Andel mee of wordt dat beschikbaar gesteld aan geinteresseerde(n)?? Misschien is er iemand die de weblog (op een andere manier) kan voortzetten.
Het ga jullie goed. Kom nog eens in Ael kijken voordat er nieuwbouw is.

Anoniem zei

Als oud-zeil-instructeur bij Zeil en Vaar Instituut "Holland", kreeg ik onlangs een link doorgestuurd van de dochter van Dhr. Ouwersloot, naar jullie bericht over het sluiten van de zeil school. Ik heb een tiental zomers in Andel doorgebracht, bijna altijd met veel plezier gezeild, desondanks de baas z'n reputatie. Jammer dat dat voorbij is en jammer dat jullie ermee ophouden!

Anoniem zei

Hallo, jammer dat U met Uw weblog stopt. Als oudbewoonster van de Wilhelminasluis in Andel, keken we elke avond even op Uw en het Wilhelminasluis weblog. Bedankt voor de vele berichten en de vele (oude) foto's. Veel succes.
Geri Groenhof.

Annelies zei

Heel erg jammer dat jullie stoppen.
Ik had net deze weblog ontdekt en ik vond het heel leuk om de berichten over Andel te lezen.
Elke dag las ik even het laatste nieuws.

Anoniem zei

jammer,jammer,jammer

Anoniem zei

Ik lees net vanmorgen het bestaan van deze site op de blog van de Wilhelminasluis. Heb alles doorgelezen en bekeken en vind het dan ook erg jammer dat jullie gestopt zijn. Het leest gezellig en leuk.

Misschien een nieuwe kans geven in dit nieuwe jaar 2009??