donderdag 28 februari 2008

Arts & Andel

- Gelukkig, we zijn we weer online! Na wat uploadproblemen en af en toe helemaal niet te zien, is het blog terug en bij deze geüpdate. (GH) -
Dankzij de samenwerking met ‘ons’ artsenechtpaar van Rijswijk en artsen uit de gemeente Wijk & Aalburg zijn we 's avonds en in de weekends niet afhankelijk van de huisartsenpost in Gorinchem. De rest van de gemeente Woudrichem is dat wel en niet iedereen is daar zo blij mee, bovendien zou een eigen huisartsenpost in het Land van Heusden en Altena uitgesloten zijn.
Ik ben niet zo thuis in de Andelse huisartsenhistorie, die is beperkt tot de goede ervaringen met de voorganger van het echtpaar, Dokter P.H. Esseveld. En nu opnieuw ben ik tevreden en hierbij spreek ik dan ook de hoop uit dat we altijd op onze artsen kunnen bouwen en niet over de brug worden gejaagd.
Overigens is het niet zo dat ik de gang graag maak, naar de voormalige bakkerij en door (dieren!)arts P.Zegwaard omgebouwde praktijk (zie foto).
Lang leve de Artsenpraktijk in Andel!

1 opmerking:

Anoniem zei

Dat is binnenkort wel over; ook aelse kunnen 's avonds en in het weekend dan niet meer in de buurt terecht. We moeten dan ook een eind fietsen of naar den bosch of ook naar Gorinchem!
Dus worden we wel over de brug gejaagd en ben ik wat minder enthousiast over het nieuwe artsenechtpaar....